A stílus annyi, mint tudni, hogy ki vagy

Varrott Világom

Varrott Világom

Miért nem lehet augusztusban szandált kapni?

2017. július 31. - Marana

Holnap beköszönt az utolsó nyári hónap. Sokunknak még nem az iskolakezdés körül járnak a gondolatatai, hanem készülődünk a jól megérdemelt éves szabadságra, nyaralásra. Esetleg még szeretnénk 1-2 nyári kiegészítőt beszerezni (kiderült, a fürdőruha már nem is tetszik annyira, mint a múlt évben vagy épp a kedvenc strandolós szandálunk bizony kissé megkopott). Venni kell hát újat! Most! Augusztusban!

Az is lehet, hogy csak én vagyok balszerencsés, de mikor legutóbb tönkrement a nyári szandálom és szerettem volna helyette másikat venni már nem igen volt miből választani! Persze megértem, hogy a nagy cégek nem rendelnek be 1 hónapra nagy nyári készletet, de nekem MOST kell szandál és nem jövőre!

Na és mi a helyzet a táskákkal? Az utolsó nyári darabot mikor veszitek meg? Vagy másképp kérdezem. Mikor veszitek meg az őszi táskát?  Ha egyáltalán cserélgetitek a táskákat szezononként.

Tőlem még javában rendelnek nyári színekből, de a nagy cégek polcain kezdenek megjelenni a következő szezon kollekciójának darabjai. Ennyire rohan a világ? Vagy ilyen nagy a verseny? Lehet régen is ez volt csak én nem vettem észre. Ilyenkor mindig kicsit szomorú is leszek, hiszen ez arra is emlékeztet, hogy pillanatok alatt vége lesz a nyárnak. DE én még élvezni akarom a napsütést, a vizet és a nyár esti sétákat. Ezeket a kellemes augusztusi napokat, éjszakákat!

1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://varrottvilagom.blog.hu/api/trackback/id/tr9212704443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása